lördag 26 januari 2008

Vårbäck i januari

Dagens promenad gick nere vid Siljans strand och när vi gick där så hörde vi detta härliga porlande från en vårbäck i januari. Isen på Siljan lyser med sin frånvaro, det är bara invid stränderna i vikarna som man kan hitta lite is. Vid båthamnen i VIkarbyn finns ingen is alls.
Efter dagens promenad så har jag gjort i ordning lite bilder från förra helgens balklänningsvisning. Dessa bilder finns att beskåda på min hemsida.
Har också en fotosession att göra i ordning från i torsdags då jag och en till fotograf fotade en modell i studion och så har jag mina släktbilder att ta hand om.
Det börjar också röra på sig med bokningar i firma då jag under denna vecka har fått in två bröllop att fota. Även om jag inte direkt hade tänkt mig att inrikta mig på det men man kan ju hinna ändra sig. Båda bröllopen är i slutet på juli så man har lite tid på sig att träna :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: