fredag 1 februari 2008

Kanon fotosession

En fotosession med mersmak kan jag säga att jag nu gjort. Modellen jag fotade gjorde ett mycket bra jobb och det kändes att kemin stämde väldigt bra mellan oss så vi kunde arbeta helt ogenerade med varandra. Vi fick mycket fina bilder och det absolut svåraste jobbet jag hittills haft är att sortera ut vilka bilder som ska användas.
Det var mycket som var lite nytt i denna session för det var första gången som jag var helt själv med modellen, tidigare har jag alltid jobbat i par med någon annan men denna gången valde vi att jobba ensam och det var bingo direkt.
Tror att vi båda kände lika, om jag får prata för min del så känner jag mig lätt lite hämmad när det blir flera som medverkar.
Trotts att vi i denna session jobbade med lite lättklädda scener så fanns det inget som kändes svårt eller fel. Allt kändes väldigt professionellt mellan oss så det lär bli fler sessioner.
Kan bara säga att det var nog det roligaste jobbet jag gjort hittills.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: