torsdag 24 april 2008

Bröllopsmässa

I Söndags tillbringade jag halva dagen på bröllopsmässa anordnad av
Dalabrud.se. Även om det inte kom allt för mycket folk då våren verkligen visade upp sitt bästa jag för första gången så måste jag säga att mässa var riktigt lyckad.
Del hade Dalabrud tillsammans med modellerna lyckats få till en stämning så det kändes i hela kroppen då modellerna tillsammans med musik visade upp allt från underkläder till mycket vackra brudklänningar.
Ett flertal lokala företag var representerade på mässan vad. Bland annat, smink, hår, kläder, blommor, nagelvård, catering m.m.
För min egen del så resulterade mässan till bland annat mitt första back stage pass då jag fick till uppgift att fota hela motor och musikfestivalen i Älvdalen vecka 32. En mycket trevlig uppgift då jag aldrig tidigare provat på att fota evenemang och konserter. Och framför allt inte fått vara bakom scen bland artisterna.
Även några andra kontakter knöts på mässan så det ser kul ut inför framtiden.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: