torsdag 1 maj 2008

Valborg


Ja då har man firat vårens antågande även i år. Vad gäller fotograferandet så valde jag i år att fota de som skötte fyrverkeriet lite mera och inte koncentrera mig enbart på vad som händer i luften. Man kan faktiskt få bra bilder även i marknivå märkte jag.

I övrigt är det ganska mycket som händer vad gäller planering för fotografering för min del. Mina eleverna kom idag och presenterade programmet för studentveckan där jag i stort sett är involverad varje dag med kameran.

Jag har också hittat programmet för motor och musikfestivalen i Älvdalen som jag ska foto under vec 32. Eller i alla fall har jag hittat sidan med affischen så jag har lite mer kött på benen vilka artister det gäller som ska fotas. På denna adressen finns affischen för nerladdning för den som är intresserad Klicka på bilen för 7 - 10 augusti.

Fast innan allt detta så ska vår kanin ställas ut på utställning för första gången på granngårdens utställning i Mora. Anledningen till detta är väl att det är så många som sagt att han är så vacker så vi känner väl att det är upp till bevis. Hur som helst så kommer det att bli mycket att fota och det tycker jag om :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Din vän sa...

Tack för tipset. Jag ska kika på den och lägga in under min lista över musikfestivaler.
RS
http://kulturbloggen.com