lördag 3 maj 2008

Moln


Moln
Originally uploaded by G Er Foto
Inte heller idag åkte vi till Rättviks marknad utan jag och Jonathan fortsatte med att fota i stället fast idag lade vi till även fiske. Så därför åkte vi ner till hamnen i Vikarbyn. Dagen bjöd på väldigt dimmigt väder men som tur var så släppte dimman en bit in på dagen.
Fiskelyckan var väl inte det absolut bästa då den enbart bjöd på en Regnbåge (2.2 kg).
Men i fotoväg måste jag säga att jag tog en bild som jag är jättenöjd med. Nämligen denna bild som jag presenterar här.
Jag har nu även fått mina bilder presenterade på denna sidan vikarbyn.nu.
Och på fotoklubbens hemsida föll lotten på mig denna vecka (eftersom det är jag som administrerar klubbens hemsida så fick frun välja bilderna)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Benita sa...

Jättefin bild!