måndag 2 juni 2008

Nytt objektiv

Idag har jag fått hem ett nytt objektiv och vilken skillnad det blev att fota. Trodde att de tidigare objektiven jag hade höll klart godkänd standard men när man fick börja använda detta så blev det något helt annat. Ändå är detta ett tredjeparts objektiv. Trotts detta så har det placerat sig högt i tester även mot original objektiven.
Objektivet är ett Sigma 18-50mm F2.8 EX DC Macro.
Måste också säga att det märks när man jobbar med objektivet att det känns mer kvalité i det än de kit objektiv jag tidigare använt mig av. Så nu är det bara att vänta på nya Canon EOS 40D som är påväg. Åh vad kul det ska bli....
Bilden är tagen från min altan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Var har vi någon altan? jag trode det var en blakong