söndag 1 mars 2009

Bandykval


Mååål
Originally uploaded by G Er Foto
IFK Rättvik gjorde det igen. De vann. Denna gången var det UNIK BK som fick känna sig besegrade.
Men motståndet var mycket tuffare nu. I halvlek stod det 3 - 3 men när andra halvlek började så hängde Rättvik inte riktigt med utan Unik kunde snabbt rycka ifrån till 3 - 5 och det kändes lite tungt.
Men Rättvik ryckte upp sig igen och vände matchen till 7 - 5.
På bilden slår Jörgen Momqvist 3-2 (tror jag det blev här).
Bilden blev lite lyckad då jag stod på ett helt annat ställe innan detta men tänkte att jag flyttar mig dit för att få lite annan vinkel till mål. Och jag han bara ställa mig där fick upp kameran i sista sekund för denna bild. Det är nämligen ingen serie bilder som denna är urplockad ur utan det blev en enda exponering och det blev så här lyckad. Ibland ska man ha lite tur.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har bytt blogg nu eftersom min sida levde ett eget liv. Titta gärna in för jag har en utmaning till dej där.
Kram Pillan
http://tigerliljan.bloggproffs.se