fredag 24 juli 2009

Nytt forum


Creek
Originally uploaded by G Er Foto
Idag har jag satt upp en ny domän och ett nytt forum för Rättviks fotoklubb. Så nu är adressen till vår sida mycket enklare www.rattviksfotoklubb.se
Innan vi bestämde namnet så fick vi ha en liten omröstning i klubben vad vi skulle använda oss av. Några ville ha ett väldigt kort namn, vilket även jag nog velat ha men samtidigt är det bra med detta namn så det är lätt att hitta. Förkortningar må vara bra men de kan också ställa till problem.
Bilden är tagen under en tur jag gjorde med förhoppning om att få se lite vilt, vilket jag inte gjorde så jag letade i stället upp en bäck i skogen som jag fotade.
Vädret var heller inte det bästa att vara ute i då det var väldigt grått och regnade. Men till att fota rinnande vatten var det perfekt.

Inga kommentarer: