torsdag 3 september 2009

Fototävling

Med denna bilden har nu tagit sig vidare i två finaler. Dels i Wild wonders of Europe där jag bara väntar på resultatet från månadsfinalen, Och i inkclubs fototävling pågår röstning för fullt så där är det bara att gå in och rösta på bästa bilden. Naturligtvis ska ni rösta på den bild ni tycker är bäst. Och då menar jag inte att ni måste tycka att min är bäst, även om jag gör det av naturliga skäl :-)
Tyvärr har det vart ett tag sedan jag skrev här och inte så mycket fototekniskt har det blivit heller då det har vart väldigt mycket att göra för tillfället.
Har haft besök av en skolklass från Budapest förra veckan och det var kanonkul men ändå jobbigt, mycket utflykter och bilder blev det dock.
Mitt nästa stora uppdrag hoppas jag blir en resa till Afghanistan dit jag har anmält mig för att dokumentera livet och skolan där. Detta är ett projekt som drivs av Svenska afghanistankommiten www.sak.seSkulle bli oerhört glad om jag fick komma med på denna resa.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: