måndag 6 oktober 2008

Lowepro Slingshot 350 AW


Slingshot 350 AW
Originally uploaded by G Er Foto
Denna trevliga lilla ryggsäck/väska dök idag upp på posten. Själv hade jag inte en tanke på att jag hade deltagit i en fototävling i tidningen Kamera och Bild.
Så det var med stor nyfikenhet jag öppnade paketet. Det stod nämligen ingen avsändare heller på paketet så det var ännu mer spännande att öppna den. Och ska jag vara riktigt ärlig så är jag också osäker på vilken bild det är jag vunnit med :-)
Jag vet att jag skickat in några bilder men jag hade för mig att det bara var bokpriser man kunde vinna.
Jag har en längre tid kollat priser på både tradera, ebay, blocket och lite varstans på internet då jag var i stort behov av en större kameraväska.
Mina två andra väskor rymde nämligen inte mitt nya EF 70 - 200mm f/2.8L IS USM objektiv så jag hade tänkte göra en sista koll på fotomässan vilken väska jag skulle köpa.
Nu hade det nog inte blivit en slingshot om jag hade köp själv men jag är jättenöjd med denna då den rymde båda mina kameror, objektiv och blixtar. Det finns även plats för Mac'en i den men då blev den väldigt tung så den får nog fortsätta att åka i sin egen väska.
Men och andra sidan så är det bra att den får plats i denna väskan i fall man ska ut och resa så man slipper ha flera väskor att bära på. För trotts allt så kanske man behöver lite mer saker med sig på resa för utom kamera utrustning och dator (även om det är det viktigaste).
Så nu är det bara att vänta på tidningen och se vilken bild det var som vann.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: