lördag 8 november 2008

Fotomässan 2008


Spöklik kyrka
Originally uploaded by G Er Foto
Lördagen den 15 november bär det av till Älvsjö och fotomässan. Ska bli intressant att se alla nyheter och framför allt få känna på dem och testa. Det är ju en sak att se på en bild men en helt annan sak att se det i verkligheten.
Det kommer ju också att bli en massa fotoutställningar som kommer att bli sevärda.
Bilden som jag visar här kommer att visas i Fotomanias utställning då de hörde av sig här i veckan och ville ha denna bilden med.
Det roliga är att jag skickat in lite bilder till bland annat kamera och bild men vet inte om någon kommer att visas i deras utställning. Men till Fotomania har jag inte själv skickat in någon bild utan de hörde av sig själva i stället och ville ha denna bilden med.

I morgon söndag ska jag till Djurås och delta på en prisutdelning för en fototävling vid namn digitala bildsalongen, anordnad av Gangefs FK. Jag har fyra bilder med i tävling så det blir lite spännande att se hur det kommer att gå.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: