söndag 23 september 2007

Djurfoto

Mitt första foto på Blogger!

Tyvärr var det meningen att jag skulle använda denna sida till att blogga mina bilder direkt från flickr.com men se det lyckades inte. Jag får ingen auktoritet mellan sidorna så att jag kan göra så. 
Är det någon som vet varför så är jag jättetacksam för svar.

Hur som helst så tänkte jag blogga lite på denna sida om mitt stor intresse foto och även dela med mig en hel del foton. Denna bilden är tagen från ett uppdrag från gymnasieskolan jag jobbar på som datalärare och lärare i fotografisk bild.
Uppdraget jag har är att fota skolan djur så att eleverna kan använda bilderna till sin djurblogg de ska ha på en av lokaltidningarnas hemsida. 
Detta är naturligtvis ett uppdrag som jag inte alls har något emot att göra :-)
Jag kommer längre fram på denna sida att berätta lite mera om mig själv och hur allt började med foto och liknande.
Har inte ännu bestämt hur stor denna sida ska bli utan det får vi vänta och se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas du kommer skriva en hel del på denna sida. Dina bilder verkar vara väldigt intressanta.