söndag 4 november 2007

T.o.R. Arlanda

Har precis kommit hem efter tur och retur Arlanda där jag hämtat mina elever som vart i Kenya i två och en halv vecka. Så nu har jag både vinkat av dem när de åkte och jag tog även emot dem när de kom hem :-)
Jag har tyvärr inga bilder från deras hemkomst så jag lägger ut en annan bild i stället som jag har med i en fototävling på fotosidan.se i temat "Grå". Tycker denna bilder hör hemma i detta temat och jag tycker bilden är väldigt vacker.
När jag skulle ta denna bilden så var jag påväg till jobbet och jag såg dimman och tänkte att nu ska jag fota långbryggan när den kommer fram ur dimman. Det var bara det att när jag kom fram första gången så såg jag ingen brygga från det stället jag skulle fota för dimma låg för tät. Så jag fick komma tillbaka ca 2 timmar senare då började dimman lätta, och jag är glad idag att jag återvände dit för att få de bilder jag fick.
Men nu tänker jag gå och lägga mig i denna tidiga morgonstund.

Inga kommentarer: