söndag 16 december 2007

Frostigt löv


Frostigt löv
Originally uploaded by G Er Foto
En underbart härligt vinterdag för foto har det vart idag den 16 december. En hel del frost och en klarblå himmel som man kunde använda sig av.
Det har ett tag varit lite abstinens vad gäller foto utomhus för mig nu då vädret och ljuset inte har velat vara på min sida.
Men idag verkade det som det ville visa upp sig från sin bästa sida och det blev några timmar utomhus.
Tur att jag införskaffat lite nya arbetskläder för utomhusfotografering. Det var ju trotts allt lite kallt ute men det var härligt att vara ute.
Nu är det bara 4 dagar kvar på jobbet sen har man en härlig ledig tid framför sig under julledigheten. Oj vad jag ska fota då.
För det har ju varit så att dagarna har varit jätte fina senaste veckorna fast då har man ju vart inlåst på jobbet :-)
Men nu blir man ledig och kan planer för härliga dagar utomhus. Kommer att bli några timma nere vid Siljans strand kan jag lova.

Inga kommentarer: