lördag 5 januari 2008

Photoshop

Jag hittade denna underbara film på en annan blogg och kunde inte låta bli att dela med mig av den även här. Tycker faktiskt den är riktigt rolig och den visar också lite vad man faktiskt kan göra med Photoshop. Det pratas ju en hel del om hur mycket bilderna är manipulerade som vi får se på nätet, tidningar, tv m.m.


I övrigt så blev det ingen promenad idag och vi får väl se hur det blir i morgon. Bilder blir det hur som helst i morgon då jag ska fota en modell igen.
Har också städat ur min studio idag då jag hade ett stor gym där tidigare. Det finns nu som annons ute på Blocket så är ni intresserade att börja träna och har stort utrymme så är det bara att slå till. Lägger även ut en bild här så ser ni hur det ser ut.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Camilla sa...

Efter som jag inte har någon röst så tar vi sången här.

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti 100:e år jag vist ska han leva ja vist ska han leva ja vist ska han leva uti 100:e år

Ett fyrfallit leva han leve
hurra hurra hurra hurra