måndag 22 oktober 2007

Min studio

Så här ser det förnärvande ut i det som ska bli min fotostudio. För tillfället har jag fått ut två hyllor som har täckt två väggar och nu återstår bara en hylla. Problemet är inte att få ut hyllorna utan största problemet är att hitta plats för sakerna som ska vara kvar :-)
Men ni ska veta att det är mycket som åker på tippen för närvarande. Gymet har jag inte riktigt bestämt mig för om det ska vara kvar eller ej. Min tanke är att det faktiskt går att använda som rekvesita men samtidigt skulle det var skönt att även ha den ytan ledig som det tar upp, för det är ganska så stort. Men det får bli en senare gåta att lösa.
Först ska hyllan ut sedan ska det målas och så ska jag göra lite ställningar för bakgrunder och liknande. Förhoppningsvis ska det blir bra i slutändan. Det enda som jag inte kan göra något åt är tyvärr takhöjden som gärna hade fått vart lite högre. Men den får jag leva med. Rummet är ca 5 x 4 m och ca 2,10 högt
Återkommer när jag kommit längre på bygget.

Inga kommentarer: