måndag 29 oktober 2007

Temavecka

Ibland får man offra sig må jag säga, efter att ha hittat en blogg http://www.tankebubblor.blogg.se/ där man utlyste en fototemavecka så tänkte jag att det vill jag vara med på då jag tyckte det lät lite kul. Men eftersom man jobbar heltid och dagarna börjar bli korta så var det ju nästan mörkt när jag kom hem, och dagens tema var macro från naturen.
Så det var bara att ge sig ut och fota i halvmörker, slutartiderna varierade mellan 5 sec till 30 sec. Ändå valde jag en bild med blixt då det plötsligt kom en liten fluga och satte sig på bladet jag fotade och då tyckte jag ju att det blev mer passande eftersom det skulle vara macro. Jag har ju denna bild fångat både djur och växtliv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en härlig bild och fina färger. Kul med flugan!
Ha det bra.