tisdag 23 oktober 2007

Nöjd fotograf

Här kommer ett foto på en modell som jag blev mycket nöjd med. Både själva fotot och retuschen måste jag säga att jag är jättenöjd med, nu kommer säkert någon att trycka ner mig direkt och säga att den är inget bra för det och det, men det måste jag säga att det bryr jag mig inte om i detta fallet. För jag tycker ändå den är bra :-)
Naturligtvis är det så att även modellen ser bra ut så det finns tre kriterier i denna bild som gör det bra, själva fotot, retuschen och modellen.
Bilden är tagen under fototräffen i Rättvik den 13 oktober och nu tror jag att jag har presenterat alla jag fotat under träffen, men jag kan ha fel. Det kommer att visa sig.
Jag är dock inte klar med alla foton som jag tog ännu så alla modeller har inte fått sina bilder men jag har gjort i ordning några bilder åt alla så de vet att det är på gång. Håller ju som ni vet även på med en studio i källaren, sedan läser jag digital bildhantering på högskolan och så jobbar man heltid men det känns ändå bra så det löser sig. Tänkte faktiskt ta och registrera firman idag eller i morgon.

Inga kommentarer: