onsdag 3 oktober 2007

Vägen framåt


Järnväg i dimma uts
Originally uploaded by mr_citronit
Jag hoppas att vägen ska var lite klarare än denna bilden visar inom en snar framtid.
Jag måste säga att jag tajmar saker och ting ganska bra just nu. Jag frågade nämligen en av ekonomilärarna på skolan idag om hon kunde hjälpa mig med att komma igång med firman.
Och det visade sig att det var perfekt tajming då hon precis hade tagit upp sin gamla firma igen och behövde någon att coach'a för att bli certificerad revisor igen. Så jag får till att börja med gratis revisor hjälp och det är ju inte helt fel. Jag hjälper henne och hon hjälper mig, kanon.
Har även beställt ett paket med studioblixtar idag så det ska bli kul att börja arrangera studion inom kort.
Är det någon som har tips så får ni gärna höra av er. Har försökt att hitta länkar på hur en studio ska byggas och hur den bör arrangeras men har inte lyckats något vidare i min sökning.
Rummet jag ska göra till studio är 4.5 x 4.5 m men tyvärr bara ca 2.10 m högt i tak. Men det får räcka till att börja med.

Inga kommentarer: