måndag 31 mars 2008

Bollywood


Bollywood
Originally uploaded by G Er Foto
Då har man vart i Finland då och närmare bestämt Helsingfors. Resan bjöd på en härlig fotoutmaning. Det var nämligen så att det var Indisk tema vecka på båten över och en indisk dansgrupp var där och uppträdde. Showen hette Bollywood och var verkligen fartfylld. Utmaningen att fota var just detta med alla snabba rörelser och alla fäger på ljusen och rök och allt vad det nu bjöd på. Jag tycker dock att jag lyckades ganska bra trotts dessa förhållanden.
Fler bilder finns att titta på min flickrsida och min mostphotosida.

Kommer säkerligen även att lägga upp någon bild från just Helsingfors. Det blev ju ganska många bilder knäppta så det finns lite att göra i ordning för tillfället.


För er som är intresserade att se fler av bilderna så kan ni följa denna länk till min fotosida.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: