onsdag 26 mars 2008

Nu är man kändis

Nu får man snart räkna sig som riktig kändis i Rättvik :-). Denna bilden tagen av journalisten Hans Blom var med i dagens tidning och är från vår utställning på kulturhuset. Jag och en kollega har också vart med i vår andra lokaltidning men där har jag inte sett något publicerat på nätet ännu.
Utställning vi har just nu har blivit väldigt uppskattad och det tycker vi är jättekul. Det är många som vart och tittat och kommer efter det och pratar och är intresserade och det får vi väl se som lyckat.
Här är länken till artikeln i DD


I morgon åker jag till Helsingfors och då kommer det att bli fotat kan jag lova. Har legat lite på latsidan på sista tiden då jag inte känt att jag haft riktigt med inspirations källor att fota.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: