söndag 2 mars 2008

Mostphotos

Snart är sportlovet över och arbetet börjar igen. Lovet blev dock inte som jag tänkt mig men det blev helt ok ändå.
Det började med en tur till fjollträsk (Stockholm) och en titt på bland annat högvakten.
Sedan blev det en hel del fiske som slutade med en rejäl förkylning så det blev tre dagar inomhus.
Foto har det faktisk blivit väldigt lite av, det som jag hade räknat med att det skulle bli massor av :-).
Jag avslutar dock lovet med att redigera en hel del bilder som jag laddat upp till försäljning på en sida som enligt källor har vuxit så det knakar, nämligen Mostphoto.com. För den som vill så kan ni besöka min portfolio här. Jag rekomenderar denna sida för alla som vill sälja sina bilder och även få kritik på sina bilder för att bli en bättre fotograf. Sidan är svensk men det finns fotografer där från så gott som hela världen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

josephzohn sa...

Blev lite nyfiken på dig efter din kommentar ang. mina skithus och kollade in på din hemsida, sicka fina bilder, framför allt gillade jag naturavdelningen ... mycket, mycket bra!!

Anonym sa...

Hej!

Du skriver att du hittade en 430EZ men att den endast kan köras manuellt... har läst det på ett antal sidor. Men vad betyder när jag ska ta kort? Svara gärna på j_akesson @ bredband.net

Hälsningar Jonas