lördag 15 mars 2008

Utställning

Idag har då fotoklubben haft sin första fotoutställning och jag måste säga att det blev mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Det var en hel del folk som kom och besökte utställningen så det kommer alla gånger att bli fler gånger vi gör något liknande.
Bilderna kommer nu att sitta upp i tre veckor så vi hoppas alla att det kommer att bli många fler som tar chansen att se utställningen.

Tänkte även länka och göra lite reklam för ett uppdrag som jag har i maj. Den 5 maj ska jag nämligen var officiell fotograf på Rättvik meet en som det ser ut väldigt stor moppeträff som äger rum i Rättvik. Det kommer att bjudas på både race och stunt och en hel del annat.
Så med andra ord en hel del actionbilder lär det bli.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att ta många fina bilder då och visa gärna upp dem här.

Göran sa...

Jag ska göra mitt bästa och det kommer bli presenterade här