lördag 26 juli 2008

Classic Lady

Just nu är inte Rättvik sig riktigt likt. Massor av klssiska bilar från hela Sverige har invaderat oss. Hela Rättvik är full med vackra bilar.
Själv är jag i och för sig glad att jag bor en bit utanför Rättvik för det brukar bli en massa tung avgasrök och liknande i luften så det är skönt att kunna titta på när man själv vill.
Idag kördes ocks först crusingen och i den fick bara kvinnor vara med. Därav namnet Classic Lady. För att se dessa bilar behövde jag inte åka någonstans utan jag tog bara kamera (kamerorna) stol och lite fika och satte mig vid vägkanten några meter hemifrån. Helt förträffligt tyckte jag. Och en hel del bilder blev det. Och fler kan ni också se på denna adressen där det kommer att fyllas på bilder under hela veckan.











Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: