lördag 19 juli 2008

Första officiella bröllopet

Idag har jag fotat mitt första officiella bröllop. Även om jag inte fotade under själva akten så tog jag alla bilder till brudparet.
Bilderna var tänkt att fotas vid Styggforsen i Boda Kyrkby men precis innan brudparet anlände så öppnade sig himlen och regnet vräkte ner.
Därför beslutade vi oss för att åka till gammelgården i Boda och titta om vi kunde komma under tak där. Och det vara inga problem och vi behövde inte heller vara där många minuter förrän det klarnade upp igen och vi kunde fota precis där vi ville, något tak behövdes inte längre.
Efter att ha studerat bilderna på datorn så har jag hittat en hel del bilder som jag är ganska säker på att brudparet ska bli nöjda över.
De får väl ändå glädja sig över att sägnen säger att om det regnar under bröllopsakten så betyder det lycka för brudparet.













Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: