onsdag 2 juli 2008

Fotokurs


Gokart
Originally uploaded by G Er Foto
Nu var det ett tag sedan jag skrev något här man en hel del har hänt ändå. Min fru har till exempel blivit 40 år, inte illa :-)
Och snart åker jag till fjällvärlden för att fiska med hela familjen och naturligtvis blir det en massa fotograferande.
När jag kommer hem kommer det bli en del jobb då jag ska starta upp en fotokurs. En kurs för de som redan kan en del men som vill lära sig det där lite extra. Det finns många som tar en massa bilder och en del blir också riktigt bra men man vet inte riktigt varför det blev så bra.
Kursen jag ska ha ska försöka reda ut dessa begrepp och ge en förklaring till vad och hur man ska göra för att bilderna ska bli lite bättre lite mer ofta är det tänkt.
Vi ska försöka oss på att ta actionbilder med fart i och fota med blixt i solljus och även lite studiofoto kommer det bli m.m.
Mer info om detta finns på min hemsida http://www.gerfoto.se


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: