torsdag 31 juli 2008

Blandade tjänster

Ja, just nu är det mycket som händer. Första vigselfotograferingen är så gott som klar. Jag har idag skickat in bilder till tidningarna i Dalarna och även gjort några utskrifter. För de som vill se fler bilder på detta så finns det på min hemsida under "Vigselbilder". Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker.
I övrigt så är nästa stora jobb 7 - 10 augusti då jag ska fota hela Älvdalens Musik & Motor Festival. Och mitt under detta jobb så måste jag även åka ner till Ore på lördagen då det åter är dags för ett brudpar att fotas. Så det blir Älvdalen - Ore - Älvdalen den dagen :-)
Och det har även ramlat in några bröllop till så det rör på sig.
Och om detta nu inte var nog så håller jag även på att söka nytt jobb då jag känner att det skulle vara kul att prova på något nytt. Har nämligen fått nys om ett jobb i Mora för fotointresserad (låter som det skulle kunna passa mig). Samtidigt som jag börjar bli lite trött på mitt gamla jobb då de inte lyckas få till min tjänst på ett vettigt sätt, då de aldrig kan precisera vad jag ska göra och inte. Låter kanske konstigt men så är det, många timmar har jag gjort utan betalt kan jag säga.
Men och andra sidan kanske det blir lite fart på dem nu när jag söker nytt jobb :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: