söndag 10 augusti 2008

Musik och motorfestival


The Poodles
Originally uploaded by G Er Foto
Hela fredagen inklusive natt tillbringade jag i Älvdalen på Musik och Motorfestivalen som fotograf åt arrangören. Jag fotade artister som Billy Opel, Caracola, Nordman och The Poodles.
Jag fotade även lite vad som hände ute på centrum i Älvdalen, med bland annat motorcykelkortege.
Tyvärr skulle jag ha vart där uppe även under lördagen men när jag vaknade så hade jag fruktansvärt ont i halsen. Trodde dock det skulle gå över under dagen men efter att jag varit upp i Ore och fotat ett bröllop så konstaterade jag att det inte blev någon mer fotografering i Älvdalen.
Det var bara att bädda ner sig.
Men jag har ju en hel del bilder från fredagen och det var då de största artisterna var där så jag tror jag kan göra arrangören nöjd ändå. Och förhoppningsvis även brudparet jag fotade i Ore, där vi hade riktigt tur med ljuset då solen precis gick i moln när de kom. Jag älskar moln :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: