onsdag 13 augusti 2008

Nytt objektiv

Nu har jag beställt en riktig kanon. En Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM. Mycket beroende på att jag behöver ha ett ljus starkt objektiv för fotografering i T.ex. kyrkor när det är bröllop. Kommer säkerligen bra till pass även under konserter och mycket annat.
Det må vara dyrt men med detta objektiv så är det i alla fall inte fel på prylarna om bilderna blir dåliga. Det är väl som med golf, det är en materialsport. När man har de värsta grejerna och det ändå inte blir bra då är det bara att lägga av.
Nu hoppas jag i och för sig inte att jag ska behöva lägga av efter att jag provat detta objektiv men ändå. Har i alla fall kommit upp i toppklass med utrustning nu.

BIlden hämtad från www.canon.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: