torsdag 19 februari 2009

Jag är helgonförklarad

Idag har varit en stor dag för mig. Jag har nämligen blivit helgonförklarad :-)
Allt började med att jag fick ett samtal från skolans djurvårdsavdelning om att de snart skulle kasta sin kamera i väggen. Det var nämligen så att de har under en längre tid försökt fota sina djur för att dokumentera dem och det har i och för sig gått bra. Med fotograferingen vill säga. Problemet var att de aldrig fick över bilderna på datorn.
Varje gång de försökte så låste sig datorn. Detta problem löste jag åt dem idag då jag rensade lite på deras dator, felet tror jag berodde på att de hade lite för mycket olika fotoprogram på datorn så det blev konflikter. Hur som helst så plockade jag bort några program och då fungerade det. När jag sedan lämnade dem så sa det att de i och med detta hade helgonförklarat mig.
Efter några minuter så kom det ett MMS på min telefon med denna bilden. De hade inte bara helgonförklarat mig. De hade även uppkallat denna söta lilla sak efter mig, så nu finns en nakenråtta vid namn Göran på vår skola.
Ärligt talat vet jag inte om jag ska känna mig hedrad eller ej men det är väl hur som helst tanken som räknas hoppas jag :-)
Visst är han snygg Göran i alla fall?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!