måndag 16 februari 2009

Rightbay by night


Rightbay by night
Originally uploaded by G Er Foto
Idag var jag upp och fotade lite kvällsbilder över Rättvik medan jag väntade på att min son skulle sluta sin innebandyträning. Kände nästan lite abstinens efter foto då det inte blev någon fotografering i helgen av skilda anledningar (mest för att jag inte mådde så värst bra).
Men i morgon kommer det bli fota av hade jag tänkt då jag följer med skolan till Norge och Trysil fjäll (eller om man nu ska skriva fjell).
Tyvärr verkar det som om vädret inte kommer att vara på vårans sida då det ser ut som mulet och snö. Hade hoppats på snö då jag tänkt ta lite bilder med mycket snösprut och då skulle de behövas mycket ljus och gärna lite sid/bakljus för att få fram effekterna rätt.
Men man får väl göra så gott man kan och hoppas på det bästa.
En annan ledsam sak är att jag på grund av detta tyvärr missar min högskolekurs i foto och det känns lite trist men jag får ju fota i alla fall och man kan väl inte få allt.
Sen hur det kommer gå med skidåkningen är ju också en sak. Det var ca 10 år sedan jag stod på ett par skidor och ännu längre sedan jag åkte aktivt, så tänka sig vad ont jag kommer ha några dagar efter denna strapats. Vi får se om jag orkar skriva något i morgon eller ett tag framöver :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: