söndag 9 maj 2010

Marknad

Rättviks marknad har pågått hela helgen och massor av folk har besökt den. Jag är dock inte en av dem. Det närmaste jag varit är att jag åkte genom Rättvik på lördagen det räckte för mig.
Fast ska jag vara ärligt så hade jag nog små planer på att faktiskt besöka marknaden en sväng idag på söndagen men det ville inte kroppen, eller rättare sagt nacken/axeln.
Troligen har jag någonstans suttit i drag för jag har en fruktansvärd värk i nacken. Nu i skrivande stund känns det dock det börjar bli något bättre. Men känslan är hela tiden att vid vissa rörelser så känns det som om allt ska låsa sig. Det är verkligen ingen trevlig känsla det kan jag lova. Och jag hoppas verkligen att det gått över tills i morgon, för sjukskriven igen har jag f-n inte råd med, nu får det var nog för ett tag. För när det verkar lösa sig med skallen så kommer detta i stället.


Inga kommentarer: