fredag 7 maj 2010

Vad har man gjort idag?


Duvhök (pigeon hawk)
Originally uploaded by G Er Foto
Ja, vad har man gjort idag? Inte så mycket. Jobbat, försökt fått igång en dator, en dator som jag bara skulle installera ett virusprogram på. Ett arbete som ska ta max en tio minuter. Har nu hållit på med den sedan i tisdags och den vägrar att ta emot virusprogrammet trotts helt ny installation av hela dator??? Nu har jag fått tillkalla supporten på programmet för att försöka få en lösning på problemet.
Sen har jag monterat lite bilder i ramar som jag tänkte hänga upp på väggarna här hemma så det blir lite nytt.
Och som sist så var jag ju hos läkaren igen fick en rejäl spolning av mina öron. Så förhoppningsvis ska nu allt bli bra. Fanns dock lite vätska kvar i hörselgångarna så jag får inte vistas ute om det är kallt, fuktigt eller blåsigt om jag inte har t.ex. fetvadd i öronen för att skydda.

Sen är man kanske lite fundersam över morgondagen då jag återigen ska ut med samma gäng som jag var tillsammans med då jag tog mig min lilla flygtur. Därför valde jag denna bilden på duvhöken som jag hoppas få låna vingarna om jag får för mig att flyga igen.
Men jag lovar jag ska försöka att låta bli med flygningar i framtiden. Måste ju vara hel och frisk nu när jag ska börja rida :-)

2 kommentarer:

britta sa...

Hoppas nu att du får ordning på öronen innan du ska börja rida, balanssinnet måste ju vara på topp då :)
För övrigt rekommenderar jag att du köper en snygg cykelhjälm till kvällen ;)
Britta

Göran sa...

Måste hjälmen vara snygg. Känns så trist att ha sönder den då. För en hjälm ska ju alltid bytas efter en smäll.
Nä jag lova jag ska vara försiktigt, inga flygturer i kväll. Har många vid min sida ikväll som sagt att de inte tänker tillåta en flygtur till så jag bör vara beskyddad :-)