måndag 10 maj 2010

Missuppfattning

Ja återigen har man missuppfattat saker och ting :-) Fast denna gången kanske det bara blir till det bättre fast man får vänta lite längre bara. Känns som det kan bli en lång sommar då jag får vänta tills höstterminen innan det blir någon ridtur.
Men då och andra sidan så kommer det ju att bli under mycket längre tid och upplägget är så att vi som ska medverka kommer att få lära oss (förhoppningsvis) att rida och sedan som slutprov så ska det vara en uppvisning i körhuset.
Nu kommer det ju i och för sig inte att vara vi i gruppen som ska vara nervösa för uppvisningen utan det blir ju den eleven som ska hålla i projektarbetet. För om inte vi klarar av rida vid slutprovet som kommer bli i April någon gång så är det ju inte vi som misslyckats. Det är då vi får chansen att klaga på att det var dålig lärare.
Men som sagt, jag hade sett fram mot detta och trodde det skulle börja redan nu men så var inte fallet.
Får väl se om jag kan hålla mig hela sommaren eller om jag kommer att stå och be någon av mina hästägarkompisar att låta mig rida :-)

Inga kommentarer: