lördag 1 maj 2010

Bekräftelse

Ja idag har jag verkligen fått bekräftelse. Nu tänker jag försöka avslöja så lite som möjligt men måste ändå berätta.
Har idag vart på besök på hos några av mina kompisar och haft en jättetrevlig dag på alla sätt och vis.
Men har också under hela dagen haft en känsla av att dagen hade mer att bjuda på och efter att ha kommit hem vid femtiden så beslutade jag att även åka och hälsa på min bror som jag inte besökt på flera månader, för jag visste precis vad som skulle hända när jag åkte dit och allt som jag känt och sett under hela dagen hände också.
Så nu har jag fått bekräftelse på att något speciellt finns hos mig. Även om jag inte fattar vad det riktigt är ännu men det som skedde idag kan bara inte vara en slump för då hade jag inte känt och vetat innan jag åkte dit vad som skulle hända.
Men jag kan säga helt säkert att det var en skön känsla att se att allt som många sagt till mig nog också stämmer. Även om jag tvivlat länge på det och ja, kanske fortfarande lite men jag vet inte efter detta om jag längre kan tvivla :-)
Kanske är det dags att inse fakta nu och ta åt sig av det som sker och börja tro på det ordentligt.

Och vad bilden på sköldpaddan har med detta att göra vet bara de lärde. Övriga får kanske mycket att fundera över :-)

Inga kommentarer: