lördag 7 augusti 2010

Det ena....

Ja det ena avlöser det andra. När man psykiskt känner att man mår förträffligt då visar det sig att tydligen är det så att jag inte ska motionera med cykel eller vad? När jag tror jag löst problemet med knät då det fungerat fint med bandage och min fundering helt enkelt är att om jag håller det varmt så håller det.
Ja, då kommer nästa problem och nu är det ryggen. Tidigt i morse vaknade jag och kunde inte ligga kvar i sängen utan jag kröp ner på golvet och försökte fortsätta att sova. Inte för att jag har en dålig säng men något sa mig att jag fick lov att ligga hårt ett tag och lite hjälpte det då jag ändå somnade om. Nu har jag dock fått hjälp så i kväll ska Heidi få ta en omgång med ryggen så hoppas jag att den ska var fit for fight snar igen.
Nu tror jag ju jag vet precis vad felet sitter i och det är helt enkelt att det har blivit lite för mycket träning så muskulaturen i ryggen har fått sig mer eller mindre en chock. Inte lätt för muskler i total vila att helt plötsligt få börja arbeta som mina har fått gjort. Så med lite massage så ska nog blodcirkulationen komma igång igen.
Lite sugen var jag dock ändå att ta en tur idag trotts värken för det kan ju också hjälpa. Men nä det får nog bli vila så får vi se hur jag känner mig efter kvällens massage.
Blir nog att lägga sig ner på en rosenbädd och drömma ett tag i stället :-)

Inga kommentarer: