måndag 23 augusti 2010

En del ger aldrig upp :-)

Hektiska dagar på skolan nu med massor att göra. Trevligt med de Ungerska gästerna men det blir sena kvällar så man åker på morgonen och kommer hem sent på kvällarna. Så denna vecka hinner man inte med att vara social med sina vänner. Bara att hoppas att de finns kvar efter veckan :-)
Men hittade denna härliga video som kan ge hopp åt många som tvivlar på sig själv. Detta visar att man aldrig ska ge upp, fast nog tror jag att jag hade gjort det i alla fall :-)

3 kommentarer:

britta sa...

Ja vad säger man!! Vilken underbar liten ryttare! Snacka om kämpaglöd och tålamod.Vilket proffs han kommer att bli efter alla dessa avkastningar och bocksprång. Ojoj, skrattade gott åt filmen.
Men man undrar ju hur pass inriden denna ponny egentligen är eller om det är något med sadeln som irriterar honom.
Tack och lov att inte Susannes hästar håller på så här, för då skulle nog jag ge upp i alla fall. Men i och för sig så är ju den här killen betydligt mjukare i lederna än en annan :) Själv bröt man väl lårbenshalsen eller nåt vid ett liknande fall ;)
Britta

Göran sa...

Ligger nog något i det :-)
Men jag kan glädja dig åt att det finns filmer på Youtube som visar på att det går väldigt bra för dem båda också. Du kan söka på "Ed being good" :-)

Pernilla sa...

Haha helt underbar video! Skrattade så att tårarna sprutade! Denna gjorde min dag. :D