söndag 18 januari 2009

Inga bilder...

Inga bilder i dag heller trotts att jag slapp åka till Borlänge. Jag gjorde idag en resa upp till slalombackens topp och gick en sväng uppe på toppen för att förhoppningsvis se eller höra några Lavskrikor. Men det var inte bara mulet och mörkt det var dötyst också.
I morgon jobbar jag igen men ska köra en buss med elever till Leksand så medan de håller på med sina aktiviteter så tar jag mig en tur med kamerorna i Leksand. Men väderprognosen tyder ju inte på något höjdarväder i morgon heller.
Till helgen får vi däremot hoppas på bra väder då det ska räknas fåglar Vinterfåglar in på knuten. Hoppas då på stor tillströmning på mina matstationer.
Jag har även beställt mig ett mobilt gömsle som jag hoppas kommer under veckan.
Veckan ser annars ganska tuff ut, i alla fall början då jag bland annat börjar högskolekursen på tisdag och på onsdag ska jag på företagsträff i Mora ishall och höra på bland annat Marie Svan. Efter föreläsningen ska vi se på hockey och förhoppningsvis få se Mora spöa Malmö.
Egentligen håller jag på Leksand och Björklöven i denna serie men kan ju inte låta bli att hålla på Mora i denna match.

Så början av veckan är heldagsplanerad men roligt ska det bli så det är ju inte något man går och gruvar sig för, snarare tvärt om.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: