onsdag 21 januari 2009

Sportfoto

Idag var första gången jag testade på att fota ishockey. Tyvärr får man ju fota från läktaren då man inte kommit så långt så man fotar för någon tidning eller liknande. Men helt klart måste jag säga att både kamera och objektiv håller klassen för att fota just hockey. Därifrån jag nu stod på läktaren kunde jag tyvärr inte fota vad som hände framför mål då det var ett nät i vägen :-)
Men det var ju dock bara ändå en test och jag fick det svar jag ville.
Egentligen var de nu så att jag var på hockeyn på grund av att det var nyföretagarträff. Jag var där och lyssnade på bland annat Marie Svan hur man kan tänka för att förbättra sitt företagande. Jag ska ärligt talat säga att jag inte hade några högre förväntningar men jag blev glatt överraskad då jag tyckte hon var riktigt bra. Så det blev en lyckad kväll förutom att Mora förlorade efter straffar mot Malmö.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: