måndag 12 april 2010

Är det ok nu?

Ja det är väl nu man ska börja känna efter om allt är ok med mig. Jag är inte på jobbet idag då jag känner att det inte fungerar till hundra procent i huvudet och jag vill oerhört gärna komma med på Ungernresan på onsdag.
Men då jag känner att jag inte kan T.ex. böja mig för häftigt eller liknade för då snurrar allt så känns det lite otäckt. Jag vet ju inte vad som kan hända om det förvärras när man flyger? Känns även lite otäckt än att sätta sig och köra bil.
Att jag går lite konstigt fortfarande tycker jag dock är helt ok för det är bara för att jag är lite öm i ena höften.
Men och andra sidan så känns det otäckt i trappor och liknande för jag tror inte balansen riktigt är som den ska. Kommer på mig själv många gånger att jag går väldigt (väldigt) sakta. Jag brukar ju i vanliga fall ha ganska högt tempo på min gång. Men nu går det väldigt långsamt framåt och jag tror det har med att jag är lite osäker på balansen.
Även rörelserna i nacken går väldigt långsamt för ibland kan det kännas lite som om det inte sitter riktigt fast. Det gör den naturligtvis men känslan finns där :-)

Måste även säga att när jag läser mitt inlägg som jag gjorde på lasarettet så kan det inte ha stått helt rätt i huvudet då heller. För även om jag inte är någon expert på meningsbyggnad och liknade så brukar jag ändå försöka få till det skapligt. Men när jag nu själv läst vad jag skrivit så börjar jag skratta.
Måste säga att alla ni som läst det är väldigt snälla, ni har bara läst och försökt fått ihop rader och meningar och inte alls brytt er om att kommentera dessa brister :-)

Inga kommentarer: