torsdag 22 april 2010

Vilka vänner...

Ja vad säger man. Från glädje till sorg, från glädje till glädjetårar på ett dygn.
Så kan livet var när man har härliga vänner.
Nu var det dock inte alls tänkt att mitt inlägg igår skulle resultera i att man skulle bli belönad med en blomma men så blev det i alla fall.
Har man vänner som mina så kanske man ska hålla lite för sig själv om man inte ska bli överraskad på liknande vis.
För om energin sögs ur mig igår så startade dagen idag nästan lika bra som igår morse men istället för att få glädjen ursugen så blev man överraskad i dag på eftermiddagen så man totalt kom av sig med allt och ja, ibland blir man sentimental och inte har en aning om vad man ska säga eller göra, men jag lovar det värmde djupt.
Även om jag på någotvis känner mig skyldig till att sagt för mycket och att det inte alls var min mening att såra så lovar jag att denna blomma ska bli varmt omhändertagen.

Inga kommentarer: