tisdag 20 april 2010

En dag på Brossen

Två dagar efter fotograferingen av häxprojektet så återvände jag och Mia till sjön Brossen för att göra ytterligare en fotosession. Denna gången stannade vi dock ute på isen. Ja ett tag i alla fall.
Tanken var att det skulle fotograferingen skulle ske med rekvisitan av en spark med ett renskinn på.
Men det blev lite mer rekvisita som vi fick släpa på ner till sjön. Och som jag avslöjade i ett tidigare inlägg så var det nog väldigt bra att ingen såg oss bära ner allt till sjön. Då vi släpade på två ryggsäckar, en spark, ett renskinn och en hästsadel.
Och inte kunde vi hålla oss till temat heller då vi plötsligt kom på att vi även kunde med vår rekvisita plåta ett indiantema.
Så det var bara att av med korset runt halsen och på med mitt indianhalsband så hade vi även klarat av det. Så varför hålla sig till det man tänkt när man ändå kan improvisera och få till det bra ändå. Allt handlar om samarbete och förtroende, då löser man det mesta. Till och med vädret var på vår sida då solen så vacker lyste genom de små molnen.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Göran!! Vilka vackra bilder och vilket fint bildspel....Du och Mia är så duktiga....

Göran sa...

Tack Sabina.

Som jag säger så har man bara kul och har förtroende när man jobbar tillsammans så kan man spränga vilka gränser som helst.

britta sa...

Nästa gång ska jag sätta på mig dunjackan innan jag tittar på dina bildspel, nu fick jag sitta och rysa mig igenom hela frukosten, brrr...vad fint det var!

Britta :)