onsdag 2 juni 2010

En dag på jobbet


Elever på skolan
Originally uploaded by G Er Foto
Ja idag har vi haft besök av en fotograf på skolan som skulle ta bilder till en reklamkatalog för skolan. Naturligtvis så var även jag med och sprang med kameran. Vem som tog bäst bilder det återstår väl att se.
Det är i alla fall inte mina bilder som ska vara med i katalogen. Om han nu lyckades ta en bättre bild än en jag tagit tidigare, jag vet att det har vart diskussioner om att de ska använda den bilder till framsida men det beror lite på villkoren.
Själv är jag jättenöjd med just denna bilden som jag tog idag och jag vet att den besökande fotografen inte har en liknande bild med någon häst i bakgrunden då han aldrig hade den vinkeln. För min del är det en självklarhet att profilera skolan med djur.
Och andra sida, vilken skola kan man gå och sätta sig inne i en hästhage på detta viset och ha denna bakgrunden, helt underbart.

I morgon då har vi stor volleybollturnering på skolan med inte mindre än 25 st lag anmälda. Och som vanligt så gör eleverna allt för att lyckas spöa oss lärare. Vi har som sämst varit 2:a i denna turnering så det ligger ett visst favorittryck på oss :-)

Inga kommentarer: