tisdag 1 juni 2010

Orättvist


20100601-_MG_5603
Originally uploaded by G Er Foto
Ja nog tycker jag det är lite orättvist allt. I helgen gjorde jag min ridpremiär och tyckte det gick riktigt bra, i alla fall tills vi skulle springa.
Då var det liksom inte lika lätt längre.
Men jag hade ju i alla fall sadel att sitta i, det är det inte alla som har och ändå klarar dom det bättre än mig. Undrar om det kan bero på fler timmar på hästryggen.
Idag så fotade jag nämligen när skolans hästar med ryttarinnor var ner till SIljan för att bada och de kom så lätt ridande på sina hästar, "utan" sadel.
Jo, det lär nog dröja innan en annan lyckas rida barbacka på en häst det är jag ganska säker på.
Fler av dessa härliga badbilder finns på min sida på flickr.
Har även lånat en bild av min brorsdotter på mig själv uppe på Aldermarin.

Inga kommentarer: