torsdag 3 juni 2010

En dag på jobbet


Ja idag har det vart en jobbig dag på jobbet. Har tillbringat hela dagen ute i en hemsk sol kämpat och slitit och blivit svettig. Inte klokt vad man ställer upp på för sitt jobb. Vi har nämligen avklarat årets volleybollturnering på skolan kallade volleybompa.
Vi lärare hade ett favorittryck på oss men som de lärde säger så är det inte lätt att hålla detta tryck och det gjorde vi inte heller, vi förlorade i finalen :-(
Men nu blir det ju och andra sida lättare nästa år när vi slipper vara favoriter :-)
Segrande ur striden gick BPHUO8. Så grattis till de killarna som spelade mycket bra och framför allt så var de mycket trevliga att möta och vi hade kanonkul med mycket skratt på båda sidor.
Bilderna har dock inget med finalen att göra, även om Leif är lärare på bygg så var han inte med i segrande laget och inte med personalen heller för den delen.
Och efter som jag bad en kolega att se till min kamera så hamnade naturligtvis även jag på bild. Nu vet jag dock inte var hon riktade fokus men jag tyckte ändå bilden visade en del. Jag hoppar ju faktiskt, och ganska högt också :-)

Och har ni tänkt på en sak. Denna gången finns det inte en enda häst med på bild.
Men om inte tidigare så kommer det säkert fler hästar på lördag då jag ska på trav och se Aldermarin springa. Hoppas bara inte jag förstörde honom total när jag var och red honom :-)


2 kommentarer:

Jenny L sa...

Kom ihåg att inte spela på honom nu då!

Göran sa...

Jag lovar Jenny :-)