onsdag 16 juni 2010

Sommarlov


Häst på skolan
Originally uploaded by G Er Foto
Ja då har man sommarlov. Är det bra eller? Självklart är det det. Vem skulle kunna säga annat.
Men så kommer då den stora frågan. Vad ska jag göra under sommaren? Flera arbetskollegor har också ställt mig den frågan de senaste dagarna och jag har bara kunnat säga.
Jag har inte en aning, eller rättare sagt jag har inte planerat ett dugg. Jag ska bara försöka ta det lugnt och försöka reda ut en del frågetecken för att ta mig vidare här i livet.
Och under tiden jag försöker reda ut detta tänker jag göra allt för att ha kul, och kul har jag när jag träffar mina vänner.
Så mina planer för sommarlovet är helt enkelt det att träffa, ha roligt, stötta jag allt man kan tänka sig tillsammans med vänner.
För vad som än händer tillsammans med riktiga vänner så får man något gott ut ur allt.
Om det sedan blir någon resa hit eller dit det är sånt som visar sig, inget som är planerat nu men varför ska man planera allt.
Själv tänker jag ta dagarna som de kommer och så får vi se vad som sker.
Känslan säger mig ändå att jag kommer få fullt upp under hela sommaren med både det ena och andra. Så sysslolös kommer jag inte att bli och inte är det något jag har hoppats på heller. Förhoppningsvis blir det även lite fotande inom kort.

Så till alla er där ut så hoppas jag på en riktigt härlig sommar.

Inga kommentarer: