torsdag 10 juni 2010

Överraskning


Korpen
Originally uploaded by G Er Foto
Ja idag fick man en lite glad överraskning när jag var in och besökte min fotosida på flickr.com.
På nya uppdateringar så stod det en gratulationshälsning från en fotoklubbsmedlem att jag vunnit månadens bild på Hemköpsutställningen.
Vi började nämligen till denna månads utställning på besökarnas önskan att låta besökarna vara med och rösta fram den bild de tycker är bäst varje månad.
Hur många det var som röstat vet jag dock ej men denna bilden kallad "Korpen" blev i alla fall premiärvinnaren.
Tanken är att vi i Januari ska ha alla vinnande bilder i en och samma utställning så att kunderna på Hemköp sak få se vilka bilder de har röstat fram och på den utställning har de då chansen att vara med och rösta fram årets bild.
Så till alla som läser detta och som tittar på bilderna som hänger där, ta chansen och rösta.

2 kommentarer:

britta sa...

Gud va roligt Göran!
Men måste med skam erkänna att jag aldrig kom mig för med att rösta, trots att jag var en av dem som önskade att man skulle kunna göra det. Fy på mig!
Själv hade jag nog röstat på "inidankvinnan" (tror den hette så) men korpen är underbar den också.
Ha det bra!
Britta

Göran sa...

Ja fy skäms på dig Britta :-)
Men jag måste då säga att vi har samma favorit så vi får väl säga att vi har god smak, eller inte?
Tror däremot jag vet en som är nöjd över detta resultat dock.