tisdag 15 juni 2010

Vad ska...


_MG_6350
Originally uploaded by G Er Foto
Vad ska man lyssna eller tro på. Några säger si några säger så. Ska man lyssna på sitt inre eller ska man nonchalera känslor och allt? Ja inte är det lätt inte.
Mycket har hänt på sistone men någon gång måste man ju försöka gå vidare och hitta andra vägar. Men vad gör man när man hela tiden stöter på patrull som säger att man ska lugna sig, stanna upp, det löser sig låt tiden ha sin gång.
Jaja säger jag och hoppas på att både syner, känslor och vänner har rätt. Eller ska man var väldigt egoistisk och bara göra som man själv tänkt och bara ta en annan väg och blunda för allt man ser och hör?
Ja då är stora frågan sen, tänk om den rätta vägen ändå var den rakt fram? Ja.
Jag tror jag släpper på gasen ett tag till och fortsätter rakt fram lite till så får vi se.
Kanske ser man inte riktigt klart just nu med allt som hänt och mycket att stå i både här och där och nu är det ju ändå snart sommarlov och en lång tids ledighet så man kan få lite mer tid att samla alla tankar.
Om nu detta är något positivt för trotts allt så är det de två senaste helgerna som varit jobbigast.
Men men nu ska vi se positivt, tror trotts inte att det är många som har det så väl förspänt som jag har det med så mycket vänner runt om kring mig som bryr sig.

Inga kommentarer: