onsdag 13 oktober 2010

Forever

Idag har varit en tung dag då jag av någon anledning varit otroligt trött. Har nog blivit lite dåligt med sömn på sistone så i kväll får det bli tidig sänggång om detta ska sluta väl.

Har även idag vart och fikat med min kusin och fått en företagspresentation av företaget Forever. Eftersom jag tidigare har ägnat en hel del åt nätverkshandel så vet jag att det kan om man har tid vara en mycket bra affärsidé. Men det är just detta med tiden. Och en annan sak som inte heller gör det riktigt passande för min del är ju det att man är ju trotts allt i den skaran som kallas för introverta.
Och som introvert är det inte lätt att vara nätverkare. Visst kan jag vara duktig på att prata men det är med personer jag känner. Problemet är när man ska ta kontakt med nya människor, där fungerar det inget bra för mig. Ska man vara nätverkare ska man känna sig trygg med att hela tiden ta kontakt med folk.
Man behöver inte vara påflugen på någotvis men jag vet att visst kan jag prata gott om produkterna, men att sen få med flera att jobba tillsammans med mig eller att sälja saker till andra fungerar inget bra och därför ska jag heller inte hålla på med nätverkshandel, så enkelt är det.

Däremot kan jag säga att jag använder en del av dessa produkter redan idag och kan varmt rekommendera deras produkter, då allt är gjort på Aloe Vera. Använder idag deras produkter vid massage men funderar också på att börja använda deras dryck då jag vet att den kan göra underverk med magen. Vilket skulle kunna hjälpa min stressmage en hel del.

Inga kommentarer: