fredag 8 oktober 2010

Varör förvånad?

Ja varför ska man vara förvånad. Redan igår när jag skrev mitt inlägg om att allt började kännas bra så kom något över mig om att något inte riktigt stod rätt till och morgonen började med ett glädjande besked som jag såg det.
Men allt efter som dagen gick så kändes allt bara sämre och sämre och just nu är man tillbaka i krypläge igen som det känns.
Förstår inte riktigt vad som gick så fel bara? Och just nu hoppas jag bara att det är en total missuppfattning allt och att det ska lösa sig inom kort.
Just nu vet jag bara inte varifrån jag ska hämta energi för det känns inte riktigt som jag är den som ens vill träffa mina vänner för jag är bara rädd för att jag förstör även för dem.
Visst är det det sista jag vill att förstöra för någon men då det bara känns som det är det man gör oavsett vad man gör så är det bäst att hålla sig för sig själv ett tag. Fast det vet jag ju också att det inte är bra men då man inte når dem man verkligen vill så vet jag inte längre vad som bör göras. Just nu är det bara att hoppas och hoppet är ju det sista som överger en sägs det.

Vet inte heller varför denna låten dök upp, för vad ber man om förlåtelse för när man inte ens är säker på om man gjort något fel? Men kanske kom den bara för att i fall att så, jag har i alla fall inte med vilja försökt såra någon.

Inga kommentarer: